הרב נחום נרי'ה
ראש הישיבה

בנו של הרב משה- צבי נרי'ה, "אבי דור הכיפות הסרוגות". שימש במשך שנים רבות, כר"מ בישיבות וכרב של קהילות שונות והעמיד תלמידים רבים.

הרב יצחק נרי'ה
ראש הישיבה

כיהן בעבר כראש בית המדרש "תורה מציון" במונטריאול בקנדה וכראש הישיבה התיכונית "אור עציון". מיסדה של"קרן אחד לאחד" והעומד בראשה. הרב יוזם ומוביל יוזמות שונות בציונות הדתית.

יאיר קאהן
מנהל הישיבה

.

פנחס ביטון
אחראי שבו"שים

הרב ארז דוד
ר"מ שיעור ב'

הרב אילן חדד
ראש תוכנית הלכה

הרב יעקב כהן
ר"מ בוגרי צבא

הרב אראל סבתו
ר״מ גמרא עיון לאברכים

הרב שמואל בן שלמה
ר״מ שיעור א'

כולל האברכים

מקבל לשורותיו אברכים מצוינים בעלי שאיפה לגדול ולהעמיק בתורה, אכפתיים ובעלי תודעת שליחות. מטרתו של הכולל היא הכשרת אליטה של תלמידי חכמים ובני תורה החפצים ומחויבים לשאת בעול הציבור. תוכנית הלימוד בכולל היא תובענית ומקיפה ומטרתה הכשרת מנהיגות תורנית צעירה לקהילות, בתי ספר, מוסדות חינוך וישיבות בארץ ובחוץ לארץ. חלק מאברכי הכולל משתתפים בהדרכת תלמידי הישיבה, ואף נוטלים חלק מרכזי בליווי והנחיית תלמידי הישיבה בצעדיהם הראשונים בעולם התורה והישיבות.

ישיבת ההסדר

תורה בציון פונה לבוגרי ישיבות תיכוניות ותיכונים דתיים מכל הארץ המעוניינים בלימוד תורה לשמה, מתוך חיבור עמוק לציבוריות הישראלית. תלמידי הישיבה מלווים באופן צמוד על ידי הרמי"ם וצוות הישיבה, במהלך לימודיהם בישיבה, בשירותם הצבאי ועם סיום הלימודים. הישיבה מתמקדת במתן מענה פרטני בלימוד ובייעוץ, המותאמים לצרכיו וליכולותיו של התלמיד. דרכם החינוכית של רבני הישיבה מבוססת על העיקרון ש'אין דבר העומד בפני הרצון' ולפיכך הישיבה מחפשת תלמידים חדורי מוטיבציה ושאיפות "לתקן עולם במרץ".התלמידים בכל מסגרות הלימוד מהווים חלק מ'בית הועד לתורה' של ישיבת 'תורה בציון' והם מהווים חבורה אורגנית וייחודית, אכפתית ושורשית , ששאיפתה ותכליתה לגדול בתורה מתוך מחויבות לעתידו של עם ישראל.

ישיבת 'תורה בציון' שמה לה למטרה חינוכו של בן תורה, נעים הליכות, תלמיד חכם, הרואה שליחות ואתגר ב'קירוב לבבות "לתורה.

בראש הישיבה עומד מורינו הרב נחום נרי-ה שליט"א, והישיבה רואה את עצמה מחויבת להגשמת דרכו הרוחנית והחינוכית של אביו, מורינו הרב משה צבי נרי-ה זצ"ל, ראש ישיבות בני עקיבא, מייסדה של ישיבת כפר הרוא"ה ומקים עולה של תורה בארץ ישראל.

הישיבה שמה דגש על לימוד תורה בעומק, פיתוח הלמדנות, מאור פנים, וחיבור עמוק לציבוריות הישראלית והיהודית. בעקבותיו של הרב משה צבי נרי-ה זצ"ל, ישיבת תורה בציון חרטה על דגלה את 'בקשת' הקדושה בכל אופניה, קדושת ארץ ישראל, קדושת אהבת ישראל, וקדושת התורה.

אהבת ארץ ישראל - ישיבת 'תורה בציון' היא ישיבת הסדר מן המניין. הישיבה ממוקמת בשכונת רמות שבירושלים עיה"ק, שם היא מהווה מוקד של לימוד תורה ובית ועד לחכמים. סדרי הלימוד בבית המדרש מתמקדים בהנחלת יסודות הלמדנות וביסוסם בעומק ובהיקף. במסגרת השיעורים חותרים, ראש הישיבה ומגידי השיעורים, להסברת סוגיות התלמוד, מתוך חיבור לשאלות מעשיות הנוגעות למבוכות הדור.

אהבת התורה - עיקרון מנחה בגישה החינוכית של ישיבת 'תורה בציון' הוא מתן יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד. בעבור תלמידי הישיבה ורבניה, דברי המשנה באבות 'עשה לך רב וקנה לך חבר' הם הוראת חכמים שיש לקיימה כפשוטה. תלמידי הישיבה מלווים באופן אישי על ידי הרמי"ם המנחים אותם מתוך היכרות עמוקה ויומיומית. הישיבה מאמינה שהיחס האישי הכרחי ליצירתו של תלמיד חכם בריא בנפשו וברוחו.

אהבת ישראל - ישיבת תורה בציון נושאת בעוז את דגל 'קירוב לבבות' שהוא חלק חיוני ומרכזי בחיי הישיבה, בגישתה החינוכית, ובהווי תלמידיה. שערי הישיבה פתוחים לכל הצמאים ללמוד תורת ה', והישיבה משמשת בית ללימוד תורה בעבור בעלי רקעים שונים, צברים ובני חו"ל, חסידים ומתנגדים, בני כל העדות .